نبرد تبلیغاتی بین سه کمپانی اپل،سامسونگ و موتورولا


چند روز پیش،فارنت/سامسونگ ویدئوی تبلیغاتی جذاب و گیرایی را منتشر کرد.در این ویدئو طرفداران اپل را به خرید گلکسی نوت 8 تشویق کرده اند.اما اکنون  موتورولا در جواب به ویدئوی سامسونگ یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرده است.در ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ فردی که همیشه  در صف خرید آیفون جدید بود بعد از این‌که متوجه شد که اپل بسیاری از قابلیت‌های گلکسی‌های سامسونگ را ندارد تصمیم گرفت تا گلکسی نوت 8 را خریداری کند.

حال موتورولا معتقد است که با اینکه گلکسی یک ارتقا نسبت به آیفون محسوب می‌شود اما موتورولا هم یک ارتقا نسبت به گلکسی‌ها خواهد بود.

حالا موتورولا اعتقاد دارد با این‌که در این ویدئوی تبلیغاتی درحالی‌که همان فرد مشغول تماشای یک ویدئو است همسر او موتو زد 2 پلی را از جعبه خارج کرده، آن را به ماژول پروژکتور InstaShare متصل کرده و همان ویدئو را در ابعاد بسیار بزرگتر روی دیوار پخش خواهد کرد.